• kontakt@mojastrona.pl

7 wskazówek, jak ponownie otworzyć swoją estetykę po kwarantannie

7 wskazówek, jak ponownie otworzyć swoją estetykę po kwarantannie

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Estetyka
  3. 7 wskazówek, jak ponownie otworzyć estetyczną ...

Salony kosmetyczne zostały tymczasowo zamknięte z powodu tej pandemii, ale teraz jest czas, aby zacząć myśleć o tym, co twój plan będzie, gdy nadejdzie czas, aby ponownie otworzyć, w niektórych krajach są już z powrotem w biznesie, więc twój salon może być uruchomiony bardzo szybko.

Kiedy ponownie otworzysz swoją działalność w branży estetycznej, spa lub wellness, będziesz musiał dostosować się do nowej normalności - na jakiś czas lub na czas nieokreślony - w której możesz wykonywać swoją pracę tylko w ramach ścisłych zasad i wytycznych, które ułatwiają fizyczne zdystansowanie.

Osobista interakcja ma kluczowe znaczenie w branży beauty i wellness: nie można świadczyć usług kosmetycznych lub masażu bez fizycznego dotknięcia klienta. Z tego powodu możesz być zaniepokojony wpływem, jaki Covid-19 (znany również jako koronawirus) może mieć na Twoją firmę.

Jesteśmy jednak tutaj, aby powiedzieć ci, że nie jesteś sam - salony, spa, studia masażu i kliniki wellness na całym świecie rozważają, co zrobić z pandemią Covid-19.

Ponadto zebraliśmy kilka wskazówek, które mogą zaoferować pewien wgląd w to, co możesz zrobić w nadchodzących tygodniach i miesiącach.

1. polegać na wstępnej rezerwacji

Jeśli Twoje centrum urody lub odnowy biologicznej jest zamknięte z powodu koronawirusa, skorzystaj z okazji, aby zachęcić swoich najbardziej lojalnych klientów do zarezerwowania następnej wizyty na czas, kiedy będziesz mógł ponownie otworzyć. Zalecamy jak najszybsze sporządzenie wznowionej listy oczekujących.

W krajach takich jak Kolumbia, salony kosmetyczne współpracują z Rappi w ramach programu o nazwie "Belleza amiga", w którym szukają klientów do przedpłat na zniżkowe usługi po ponownym otwarciu sektora. Dzięki temu przychodowi próbują złagodzić sytuację wielu stylistów i manicurzystów, którzy nie posiadają platform e-commerce i obecnie nie mają żadnych dochodów.

Jest to dobry pomysł, który możesz spróbować powielić z kilkoma salonami kosmetycznymi w swojej okolicy lub zrobić to indywidualnie tylko dla swojego biznesu.

2) Retail to the rescue

Jeśli Twój salon lub spa sprzedaje produkty detaliczne, utrzymuj swój sklep internetowy otwarty podczas covid-19! Tak długo, jak będziesz miał zapasy, Twoi klienci będą kupować od Ciebie; w końcu, jeśli są przyzwyczajeni do Twojego olejku do masażu, szamponu lub olejków eterycznych, będą chcieli tych znanych produktów używać w domu, nawet jeśli nie mogą uzyskać swoich terapii i zabiegów w Twojej firmie.

3. Wykorzystaj w pełni to, co masz

To, że Twój salon jest zamknięty z powodu Covid-19, nie oznacza, że powinien przestać działać. Porozmawiaj ze swoimi menedżerami biznesowymi o celach. Na przykład, teraz jest dobry czas, aby dowiedzieć się więcej o zasobach, które oferuje Twoje oprogramowanie do zarządzania i stworzyć plan uruchomienia po wirusie. Potrzebujesz pomysłu? Widzieliśmy uzdrowiska rozpocząć kampanie, aby uzyskać referencje do wykorzystania, gdy mogą ponownie otworzyć.

4. Zmniejszenie liczby usług i dostępności spotkań

Jeśli Twoja firma jest mała w momencie ponownego otwarcia powinieneś ponownie rozważyć jakie usługi dać swoim klientom. Pamiętaj, aby sprawdzić swoje lokalne rozporządzenia rządowe, ponieważ w niektórych krajach lub stanach istnieją ograniczone usługi, zwłaszcza te, które wymagają kontaktu.

Ponadto, jeśli Twój salon oferuje ograniczoną liczbę usług, rozważ ograniczenie dostępności do tylko jednego lub dwóch klientów na raz i dodanie więcej czasu między wizytami, aby umożliwić głębokie czyszczenie (i więcej fizycznej przestrzeni między klientami).

5. Poproś swoich pracowników, aby zostali w domu.

Nie pomożesz nikomu, jeśli ktoś z Twojego zespołu pojawi się w Twojej siedzibie chory. Wyraźnie zaznacz swoim pracownikom, że oczekujesz od nich, aby dbali o siebie i nie przychodzili do pracy, jeśli źle się czują. Będą świetnym przykładem dla Twoich klientów i innych osób z branży.

6. Utrzymanie czystości

Być może już regularnie sprzątasz swój salon lub spa, ale pomyśl o innych opcjach, które pozwolą Ci postawić klientelę na nogi. Upewnij się, że sterylizujesz wszystkie swoje narzędzia pracy, oferuj klientom żel do dezynfekcji rąk, kiedy przychodzą, staraj się robić głębokie porządki raz w tygodniu.

Nie zapominaj również, że zarówno Twoi pracownicy, jak i klienci powinni nosić maski na twarz i rękawice wewnątrz pomieszczeń, a także powinieneś umieścić więcej fizycznej przestrzeni między jednym klientem a drugim, w celu przestrzegania społecznej odległości 2 metrów, wskazane jest również zmniejszenie liczby spotkań, jak wspomniano powyżej.

7. Zautomatyzuj to, co możesz

Staraj się utrzymywać komunikację ze swoimi klientami. Pomyśl o zautomatyzowaniu komunikacji z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli musisz wdrożyć którąś z omówionych powyżej strategii. Na przykład, jeśli zmniejszasz dostępność, możesz skierować e-mail do klientów, którzy najprawdopodobniej zostaną dotknięci.

Powiązane artykuły:

1) Zabiegi redukujące cellulit w holistycznych centrach estetycznych.

2. Topowe zabiegi usuwania włosów.

3. Jak poradzić sobie z covid-19 w swoim gabinecie kosmetycznym.

Udostępnij:

Polecamy

Zobacz