• kontakt@mojastrona.pl

4 powody, dla których tracisz klientów bez rezerwacji online

4 powody, dla których tracisz klientów bez rezerwacji online

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Beauty
  3. 4 powody, dla których tracisz ...

Rezerwacja online to narzędzie, które może pomóc małym i średnim firmom w umocnieniu swojej pozycji na światowym rynku. Istnieją modele biznesowe - takie jak salony kosmetyczne czy spa - które szczególnie korzystają z tego typu platform, ponieważ dostosowują się do czasu klienta.

To, oprócz wytworzenia empatii u odbiorców, przekłada się na niezaprzeczalny wzrost przychodów, ponieważ możesz lepiej zarządzać rezerwacjami. Jednak jeśli nie wdrożyłeś tego systemu w swoim salonie, możesz stracić wielu klientów.Dlaczego?

Zostawiasz swoją stronę internetową w tyle

Jedną z wielkich zalet rezerwacji salonu jest to, że możesz wygenerować większy ruch na swojej stronie internetowej. Wdrażając system rezerwacji online możesz promować produkty lub usługi kierując odbiorców na swoją stronę internetową. Jest też o wiele bardziej prawdopodobne, że nowi klienci będą chcieli zarezerwować wizytę w Twoim salonie lub gabinecie kosmetycznym, gdy zobaczą, że Twoja strona posiada szczegółowe informacje, atrakcyjne wizualizacje i przede wszystkim nowoczesne narzędzie do rezerwacji. Dlatego zadbaj o to, by Twoja strona była czysta, aktualna i przyjazna dla użytkowników.

Niejasne lub słabe wezwania do działania

Teraz, gdy masz ustawioną czystą, przyjazną dla klienta stronę internetową, następnym krokiem jest uzyskanie klienta, aby zatrzymać się, przeczytać treść i przejść do przycisku, aby dokonać rezerwacji. Dziś, biorąc pod uwagę, że uwaga przeciętnego klienta jest rozproszona i rozłożona na wiele innych aplikacji i urządzeń, jest to bardzo trudne do osiągnięcia. Kluczem jest to, że dokonanie rezerwacji nie zajmuje klientowi więcej niż kilka kliknięć. W tym sensie jasne i zwięzłe wezwanie do działania jest decydujące.

Dostęp do informacji

Jednym ze sposobów na skorzystanie z dobrodziejstw rezerwacji salonów są programy punktowe. Wyobraź sobie scenariusz, w którym przyznajesz punkty za każdą usługę świadczoną na rzecz klienta. Na przykład jeden manicure na każde trzy strzyżenia. Aby śledzić punkty, kierujesz swoich klientów na swoją stronę internetową, gdzie mogą się zameldować, zobaczyć, jak blisko są swojego celu, i zarezerwować spotkanie, kiedy tylko chcą. W ten sposób Ty, jako właściciel lub kierownik salonu, możesz śledzić swoich klientów i traktować ich zgodnie z ich potrzebami.

Klienci nie mogą (i nie chcą) czekać

Jeśli nie masz zalet rezerwacji salonu, Twoi klienci prawdopodobnie pójdą do konkurenta, który to robi. Z reguły klienci nie lubią czekać. Jeśli konkurencyjny salon oferuje swoje usługi w atrakcyjny sposób, a dodatkowo posiada system natychmiastowej rezerwacji, dzięki któremu klient może umówić się na wizytę tego samego dnia, jeśli ma takie życzenie, to możesz uznać, że jesteś w gorszej sytuacji. Jeśli zamierzasz wdrożyć system rezerwacji na swojej stronie internetowej, upewnij się, że działa on szybko i nie opiera się na kanałach pośredniczących, takich jak rozmowy telefoniczne lub e-maile.

Zobacz jak system rezerwacji online może pomóc Ci zwiększyć bazę klientów? Jeśli jeszcze go nie masz, to na co czekasz, by cieszyć się jego zaletami!

Udostępnij:

Polecamy

Zobacz