Aby uczcić swoje10
. urodziny, The Bluebeards Revenge z dumą ogłasza rebranding opakowań w całej firmie, którego celem jest poprawa możliwości recyklingu i zmniejszenie ilości odpadów plastikowych dla czystszej przyszłości.Ten ekscytujący ruch rozpoczyna się od obietnicy marki, że do 2022 roku "drastycznie zmniejszy ilość plastiku i jednorazowych opakowań".
Pierwszym produktem, który przejdzie ekologiczną metamorfozę, jest najlepiej sprzedający się olejek przed goleniem, który teraz ma butelkę wykonaną w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu i nowo zaprojektowaną etykietę
.Na temat decyzji o radykalnym przeprojektowaniu opakowań marki, Dyrektor Zarządzający David Hildrew powiedział: "Świat wokół nas się zmienia. Jako globalna marka o ugruntowanej pozycji jesteśmy odpowiedzialni wobec siebie i naszych klientów za to, by zrobić jak najwięcej, by zminimalizować negatywny wpływ na środowisko.
"Jesteśmy bardzo dumni z kroków, jakie podjęliśmy dzięki naszemu nowo zaprojektowanemu olejkowi przed goleniem i jego butelce wykonanej w 100% z przetworzonego plastiku. Ale to dopiero początek. Do naszego nowego olejku przed
goleniemwkrótce dołączy cała masa innych ekscytujących zmian, które pomogą wprowadzić naszą markę w przyszłość w odpowiedzialny sposób. "
Jedną z tych dodatkowych zmian będzie wprowadzenie nowej serii aluminiowych puszek o pojemności 150 ml, które zastąpią obecne plastikowe tubki o pojemności 100 ml, jakich marka używa do swoich przyborów do golenia i stylizacji. "Te wzmocnione puszki można bez końca poddawać recyklingowi, a ponadto są one większe niż nasze poprzednie wersje", dodał pan Hildrew. "Będziemy również zachęcać wszystkich naszych klientów do kreatywności i szukania nowych, ekscytujących sposobów na ponowne wykorzystanie naszych puszek, zamiast wyrzucania ich do kosza. "W ostatnich latach zużycie plastiku stało się głównym problemem konsumentów. W rzeczywistości, ostatnie badanie przeprowadzone przez YouGov wykazało, że 46% Brytyjczyków czuje się winnych z powodu zużycia plastiku, podczas gdy 82% ciężko pracuje, aby zmniejszyć ilość wyrzucanych przez siebie śmieci.
Statystyki te zostały poparte badaniem konsumenckim The Bluebeards Revenge przeprowadzonym pod koniec 2019 roku, kiedy ponad 80% odpowiedzi potwierdziło, że wpływ na środowisko produktów, które kupili, był dla nich ważny.
Jedną z dużych zmian w nowym wyglądzie marki jest brak ich kultowych kartonów.
"Usunięcie naszych produktów z kartonów było niezwykle trudną decyzją," przyznaje Pan Hildrew, "ale jesteśmy przekonani, że jest to decyzja na lepsze. "
Na pytanie, czy woleliby widzieć produkty marki w kartonach czy bez, 56% ankietowanych opowiedziało się za tym drugim
rozwiązaniem."Wiele opinii, które otrzymaliśmy na temat naszych kartonów w okresie poprzedzającym rebranding, sugerowało, że po otwarciu były one po prostu poddawane recyklingowi lub wyrzucane do kosza przez użytkowników końcowych" - wyjaśnił Pan Hildrew. "Mając to na uwadze, podjęliśmy odważną decyzję o usunięciu tych jednorazowych opakowań z jak największej części naszej marki. Mamy nadzieję, że pomoże to drastycznie ograniczyć marnotrawstwo naszych produktów, jednocześnie zachowując silną pozycję na półce, z której znane jest nasze logo czaszki i kości krzyżowej."
przedłuża zakaz eksmisji do końca 2020 rokuModern
Barber Awards 2020 finalistów ogłoszone
"Jestem fryzjerem w City of London i straciłem 60% moich klientów"